Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

V Charytatywny Bieg o Pierścień św. Kingi – dziękujemy!

Fundacja AUXILIUM oraz organizatorzy V Charytatywnego Biegu o Pierścień św. Kingi składają wszystkim serdeczne podziękowania! 

Fundacja AUXILIUM oraz organizatorzy V Charytatywnego Biegu o Pierścień św. Kingi składają serdeczne podziękowania wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu organizacyjnego wydarzenia, które odbyło się dnia 6 lipca 2019 r. w Parku Rodzinnym Uzbornia.

Dziękujemy:

1. Wolontariuszom, którzy w liczbie 100osób zabezpieczali:

  • obsługę wszystkich Biegów w Parku Rodzinnym Uzbornia oraz na Stadionie Miejskim MOSiR;
  • obsługę trasy w Parku Salinarnym;
  • obsługę trzech punktów nawadniania na trasie biegu na 10 km;
  • obsługę Biura Zawodów – za profesjonalizm, cierpliwość, opanowanie i sprawną pracę;
  • zabezpieczali trasę biegu głównego;

2. Służbom mundurowym oraz wolontariuszom, którzy czuwali nad bezpieczeństwem trasy Biegu Głównego na 10 km:

  • Policjantom z Komendy Powiatowej Policji w Bochni @POLICJABOCHNIA;
  • Funkcjonariuszom Straży Miejskiej w Bochni @STRAŻMIEJSKABOCHNIA;
  • Strażakom z Powiatowej Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Bochni @STRAŻPOŻARNABOCHNIA;
  • OSP OKULICE
  • OSP CHODENICE
  • OSP DOŁUSZYCE
  • OSP DRWINIA;
  • OSP GROBA;
  • OSP ISPINA;
  • OSP ŁAPCZYCA;
  • OSP MIKLUSZOWICE;
  • OSP RZEZAWA;
  • OSP SIEDLEC;
  • OSP WOLA NIESZKOWSKA

3. Służbom Medycznym: @QuickMed Jarosław Bętkowski

4. Motocyklistom @MOTOJADOWNIKI;

5. Darczyńcom, dzięki którym nasza impreza biegowa mogła się odbyć, którzy zabezpieczyli środki na potrzeby logistyki biegów, czyli: napoje, polisę, posiłek regeneracyjny, pakiety startowe, reklamę, numery startowe, koszulki, cegiełki, medale, nagrody do licytacji i konkursów;

@DOMUBEZPIECZEŃKROPIDŁOWSCY @EKOMBUD @WERNERKENKEL @AQUER @PIZZERIAAMBROZJA @TTPLAST @STALPRODUKT @KOPALNIASOLIBOCHNIA @MIĄSKOTEAM @ABJ @IGLOO @MILOO @REMEDIUM @CIACHOMANIA @ARTOFFINANCE @GALERIABOCHEŃSKA @DELSA @AIFO @ARCOM @MIROSŁAWSATOŁA @PAWEŁLEŚ @ATI @HOTELNOWABOCHNIA @ALOESOWECENTRUMZDROWIAIURODY@LOCKTEL @FUNNYCASE @BACÓWKATOWARYTRADYCYJNE @AKCES @SALCO @PROFITMEDIA @ARTSKLEP @MAŁACZARNABISTRO @GALICJA @RERUM @POLAR @SPORTKONSULTING @GÓRALSKACHATA @KOLORPLUS @AGENCJAFILMOWAOPERA @NAWIGATOR @PLASTDRUK @XEROWBRAMIE @TMVIA @QUICKMED @GRUPAPRO @INTERNOFOTOBUDKA @FIGHTMANN @LADIESTEAM @EVERTEAM @PHORMY @MUZEUMMOTYLIARTHROPODA @ZABAWKININO @RECAL @KAŻDAPUSZKACENNA 

6.Uczestnikom wszystkich Biegów dla dorosłych oraz dzieci, za udział w Biegach, ich wysiłek i dar serca;

7. Kibicom oraz tym wszystkim osobom, które w jakikolwiek sposób przyczyniły się do wsparcia organizatorów oraz Fundacji, za pomoc oraz stworzenie wspaniałej atmosfery i realizacji szczytnego celu pomagania przez bieganie;

8. Instytucjom oraz Samorządom Miejskim, Gminnym i Powiatowym za patronat i wspieranie idei Biegu: @MIEJSKIDOMKULTURYWBOCHNI @KRYTAPŁYWALNIAWBOCHNI @MOSIRBOCHNIA @URZĄDMIASTABOCHNI @POWIATBOCHEŃSKI @GMINADRWINIA @GMINABOCHNIA @GMINARZEZAWA;

9. Wszystkim dzieciom, które pobiegły dla najmłodszego podopiecznego fundacji – Filipka;

10. Zorganizowanym grupom biegowym, które licznie zasiliły listy startowe wszystkich Biegów @CREATIVEBOCHNIABIEGATEAM, @SALTRUNNERSBOCHNIA, @DOMUBEZPIECZEŃKROPIDŁOWSCY @WILKIARCONU, @WERNERKENKEL;

11. Wszystkim osobom, które wzięły udział w licytacjach;

12. firmie Bacówka – Towary Tradycyjne za posiłek dla zawodników – ryż z jabłuszkami zostanie w naszej pamięci na długo… oraz osobom prywatnym, które przygotowały poczęstunek;

13. Mediom za wspaniałe relacje fotograficzne – w szczególności Pawłowi Klasie i Patrykowi Salamonowi @BOCHNIANIN @MOJABOCHNIA @BOCHNIAZBLISKA @KBC24 @KULTURALNABOCHNIA; @PAWEŁKLASAFOTO;

14. Rysiowi Piekarczykowi, Rafałowi Kłosowskiemu, Radziowi Kierepce, za szeroko pojętą pomoc w kwestii poligrafii, obsługi stron internetowych, prezentacje multimedialne;

15. Borysowi Borowcowi za Kiermasz z licytacjami fantów;

16. Patrykowi Salamonowi za cierpliwość i miliony poprawek w kwestii medali i kafli;

17. Majce Daniec za organizację Biegów dla dzieci;

18. Ani Szymla za zorganizowanie licznej grupy wolontariuszy z Urzędu Skarbowego w Bochni,

19. Sylwii i Bogdanowi za ich udany debiut w organizacji prac na stadionie;

20. Staszkowi Kęskowi i Krzysiowi Maćkowskiemu za scenariusz, zdjęcia i montaż filmu promującego Bieg;

21. Obu Karolom za dźwięk;

22. Karolowi Nyczowi za udany debiut w charakterze wszelkiej pomocy w trakcie przygotowań i realizacji Biegu;

23. Kubie Buczkowi i Madzi Dyga za wszystko co zrobiliście dla nas w edycjach ubiegłych;

24. Agnieszce Mączce za pracę z wolontariuszami;

25. Gosi Szymańskiej za pracę w depozycie;

26. Kindze Magdoń za działania z dzieciakami;

27. Marcinowi Kusiakowi za mobilizację zawodników Creative Bochnia Biega i ich rodzin do czynnego wolontariatu na rzecz powodzenia naszego Biegu;

28. Mamom naszych podopiecznych: Mamie Filipka – Sylwii, Mamie Jasia – Teresce, Mamie Filipka – Agacie za wsparcie i pomoc;

29. Firmie Chronotex za pracę przy pomiarze czasu;

30. Firmie TM VIA za zabezpieczenie dróg, firmie Archi-Kon za projekt organizacji ruchu;

31. Mirkowi Ciborowi za to, że jego pomysł sprzed kilku lat działa i niesie dobro dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia. 

32. Ani – Małej Czarnej za to, że nas przygarniała na dziesiątki spotkań przed Biegiem, Biuro Zawodów w trakcie Biegu i spotkania po Biegu;

33. Ambasadorom Biegu: @TomaszKnap @KrzysztofImiołek, @SzczepanBrzeski @BognaBielecka @CreativeBochniaBiegaTeam;

34. Wszystkim osobom, których nie wymieniliśmy, a dzięki ich bezinteresownemu zaangażowaniu podczas prac organizacyjnych oraz podczas realizacji wydarzenia impreza się udała. DZIĘKUJEMY!!!

Podkreślamy jednocześnie, że żaden z organizatorów, wolontariuszy, koordynatorów nie otrzymał za swoją pracę wynagrodzenia. 

Dzięki Wam wszystkim oraz Waszemu sercu i zaangażowaniu Fundacja Auxilium zebrała podczas tegorocznej edycji rekordową kwotę ponad 80 000 zł, która zasiliła w 100 % konta podopiecznych Fundacji:

Kwota: 80 000 zł
Na wyżej wymienioną sumę składa się:
1. Darowizny Darczyńców instytucjonalnych i prywatnych (wpłaty na konto oraz zbiórka publiczna) 40 000 zł
2. Darowizna startowa za zapisy na biegi (wpłaty na konto, wpłaty TPay oraz zbiórka publiczna) 16 000 zł
3. Darowizny z Licytacji ofiarowanych przedmiotów (wpłaty na konto, wpłaty DotPay oraz zbiórka publiczna) 13 000 zł
4. Darowizny z akcji Biegam dla Filipka – (zbiórka publiczna) 5 000 zł
5. Darowizny celowe od osób prywatnych dla najmłodszych podopiecznych oraz inne darowizny pieniężne (wpłaty na konto, wpłaty DotPay) 6 000 zł
6. Darowizna do puszek – (zbiórka publiczna) 300 zł

Kwota podana przez nas nie jest kwotą ostateczną, ponieważ przez cały czas środki spływają na konta podopiecznych Fundacji. 

Do w/w kwoty nie doliczyliśmy darowizn rzeczowych, ufundowanych przez życzliwych nam darczyńców, takich jak woda, materiały poligraficzne, upominki dla zawodników, catering, opłaty za projekt organizacji ruchu, ubezpieczenie, dary na licytację i wiele innych, których wartość określamy na ponad 30 000 zł.

Piąta Edycja Biegów pod względem frekwencji:
W Biegu Głównym na 10 km uczestniczyło 236 zawodników (235 ukończyło bieg). Dla porównania w I edycji było 217 zawodników, w II edycji 195, w III 222, w IV edycji 220.

W biegach:

  • na 3 km wzięło udział 104 osób
  • Nordic Walking ukończyło 34 zawodników i zawodniczek

Wyniki:

Najliczniejsza drużyna:Creative Bochnia Biega

Najszybsza drużyna:Salt Runners Bochnia

Najstarsza uczestniczka:Barbara Woźniak (10 km)

Najstarszy uczestnik:Zygmunt Malewski (10 km)

10 km OPEN

Kobiety – OPEN
1. Szweda Mirosław Toruń Drużyna Szpiku 42:39

2. Szczechowicz Magdalena Kraków AZS AWF Kraków 47:57

3. Gut Marzena Borek Salt Runners Bochnia 49:40

Mężczyźni – OPEN
1. Barnaś Adrian Bochnia Salt Runners 37:50
2. Rębilas Adam Nowy Wiśnicz 38:59

3. Goc Paweł Bochnia 41:44

Pozostałe wyniki: 

Open

http://chronotex.pl/wp-content/uploads/Wyniki-OPEN-130.pdf

Open K/M

http://chronotex.pl/wp-content/uploads/Wyniki-OPEN-K.M-126.pdf

Wyniki kategorii wiekowych

http://chronotex.pl/wp-content/uploads/Wyniki-kategorii-wiekowych-78.pdf

Wyniki młodzieży do 18 lat

http://chronotex.pl/wp-content/uploads/Wyniki-m%C5%82odzie%C5%BCy-do-18-lat-1.pdf

Najszybsza drużyna

http://chronotex.pl/wp-content/uploads/Najszybsza-dru%C5%BCyna-1.pdf

Najliczniejsza drużyna

http://chronotex.pl/wp-content/uploads/Najliczniejsza-dru%C5%BCyna-1.pdf

W Biegach dla dzieci na trzech dystansach 100 metrów, 500 metrów i 1 kilometra uczestniczyło 294 dzieci!

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za pomoc w zorganizowaniu małego święta biegania w Bochni, którego główną ideą była pomoc 30 podopiecznym Fundacji Auxilium.

Dziękujemy za wszystko! 

Przepraszamy za utrudnienia na drogach. Osobom, które mimo napotkanych utrudnień na drodze nie zgłosiły skarg i wykazały zrozumienia dla celu wydarzenia dziękujemy serdecznie! 

Przepraszamy zawodników o nr startowych 154 i 322 – skontaktujemy się z Panami w celu zadośćuczynienia za NASZ błąd. 

Organizatorzy Biegu – wolontariusze – Dyrektor Biegu – Marcin Gibała i Prezes Fundacji Auxilium – Luiza Sawicka Hofstede dziękują serdecznie za wspólne lata przy organizacji tego wydarzenia. Informujemy jednocześnie, że V edycja Biegu była ostatnią z naszym organizacyjnym udziałem. Trzymamy kciuki za powodzenie kolejnych edycji Biegu, którego cel jest absolutnie słuszny i bezcenny. Mimo, że nie będziemy organizatorami Biegu, nadal pozostaniemy wolontariuszami Fundacji. Dziękujmy za wsparcie. To była wielka przygoda i radość współpracować z tak fantastycznymi ludźmi! Do zobaczenia na STARCIE Biegu w roku 2020! 

Radosnych Świąt!

Zarząd Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym oraz dzieciom i Młodzieży AUXILIUM życzy wszystkim Podopiecznym, Wolontariuszom oraz Przyjaciołom Fundacji RADOSNYCH ŚWIĄT!

Read More

SERCA DLA PODOPIECZNYCH FUNDACJI AUXILIUM

Akcja „Serca dla podopiecznych fundacji Auxilium” to projekt realizowany przez Fundację Pomocy Osobom Niepełnosprawnym oraz Dzieciom i Młodzieży AUXILIUM, we wsparciu Firm oraz Darczyńców prywatnych. Pomysł zrodził się w listopadzie

Read More